Zasady obsługi klientów w czasie pandemii

Szanowni Państwo,

W związku z zaistniałym stanem epidemii w trosce o Państwa zdrowie oraz zdrowie naszych pracowników nie przyjmujemy klientów osobiście w siedzibie Biocert Małopolska Sp. z o.o. aż do 11 kwietnia 2020r.

Nie przerwaliśmy działania i w dalszym ciągu prowadzimy zdalną obsługę. 

Wszystkie procesy certyfikacji są prowadzone tak jak zwykle:

– odbieramy codziennie przesyłki pocztowe i kurierskie,
– odbieramy telefony, odpisujemy na e-mail’e,
– na wszelkie zapytania odpowiadamy niezwłocznie.

Jeżeli są Państwo producentem rolnym pragniemy podkreślić, że Państwa sprawy związane z certyfikacją i nadzorem prowadzonym w zakresie rolnictwa ekologicznego przekazujemy na bieżąco do ARiMR i KOWR.

 

Jeżeli są Państwo przetwórcą, dystrybutorem, importerem:

Audyty, inspekcje oraz procesy certyfikacji prowadzimy (o ile jest taka możliwość) w sposób zdalny. Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości, zapytajcie czy w przypadku Waszej organizacji jest to możliwe. Ograniczamy do 11 kwietnia 2020r. kontakt bezpośredni.

 

W dalszym ciągu pozostajemy do Państwa dyspozycji i zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Państwa opiekunami pod dotychczasowymi numerami telefonów i adresami e-mail. Dodatkowo pragnę Państwa poinformować, że sekretariat pracuje bez zmian; nr tel. (12) 430 36 06; email: sekretariat@biocert.pl

 

Z poważaniem,
Zarząd i Pracownicy Biocert Małopolska Sp. z o.o.